post-tenta-skog

Igår skrev jag tenta, skönt att kunna bocka av en delkurs och lägga det bakom sig. Jag kom hem efter den och ville göra något åt mitt dåliga samvete för hundarna. Blev att jag kollade med Klara och tänka sig vilken tajming att hon också precis hade blivit klar med ett skolarbete! Så jag tog hundarna och bilen och hämtade dom och sen åkte vi ut till årekärr. Där blev det en promenad med lösa hundar, även Pelle fick vara lös trots att han inte brukar tycka om andra hanar med här gick det finfint och han och Siruis hittade varandra och lekte hur mycket som helst med varandra. Så kul att se, framförallt när Pelle inte brukar få leka med så många andra hundar än Lyra. Han var så glad  <3 Det blev även lite jakträning i form av ett par sök, några linjetag och några sök till. Inte mkt träning men en lite lagom paus mitt i den fina skogen. En bra spenderad eftermiddag helt klart! :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0