snabb överblick

Sedan förra tävlingen har det inte hänt mycket hos oss. Först hade jag tentavecka och hundarna fick mest vara passiva. Sen äntligen när den var klar och jag hade massa roliga hundplaner så går jag och blir dunderförkyld. Så det blev sängläge över helgen och även igår. Idag är jag bättre men känner mig fortfarnde trött och hängig. Men Har iallafall kommit ut så hundarna har fått rusa av sig och fått några sök. 
 
De har verkligen varit änglar under den här perioden. Trots minimal aktivering har de mestadels bara legat och sovit inne <3 Men nu längtar jag till att få köra slut på dom båda! Tävling på söndag så det är hög tid att börja träna lite nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0