Nytt försök här och ny stjärna i flocken

Kanske man ska fortsätta där man slutade. Har letat runt efter ett bra ställe att blogga på men inte hittat något som passar. Så nu ger jag detta ett försök.

Det var ju ett tag sen sist. Jag har gått ut skolan, hunnit jobba några år och alldeles snart läst ut min första kurs på universitet. Jag har flyttat hemifrån och bor i en egen lägenhet i majorna. Pelle mår bra och är lika gal docs sprallig som alltid. Vi har fått en ny familjemedlem. Lyra, som just nu är 7,5 månader och en himla glad och rolig prick. Livet är bra.

Det är väl mest om Lyra träningen handlar nu. Det är där jag har mål och framtidsplaner. Pelle är lite som en maskot. Han är så grym nu, kan gå fot huuur länge som helst och älskar att träna, vilket vi också gör! Men att gå upp och tävla med honom känns inte aktuellt. Känns trots allt långt upp till elitklassen. Får se om det blir någon apelklass någon gång.

jaja, jag ska ge detta en ärlig chans. Älskar att kunna gå hit och titta tillbaka på vad vi har gjort. Ångrar varje dag med Lyra att jag inte har skrivit ner mer. Speciellt med valptiden och sådär. Men men. Det är ju inte försent än.

Men nu är det läggdags!

Kommentarer
Postat av: Julia & Härja, feat Hugo

Så kul att få följa er, minns att jag följde dig och Pelle till punkt och pricka :)

Svar: Kul! 😍 älskar att kunna gå tillbaka och läsa vad man har gjort innan så ska göra ett försök att hålla igång nu!
Ebba, Pelle och Lyra

2016-06-03 @ 17:42:13
URL: http://juliaochhugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0