Uppdaterad blogg!

Det var på tiden att även Lyrapyra fick synas här. Så hon har nu fått en egen flik där det står lite om vad vi gör, våra mål och resultat. Hon får även vara med på den mycket vackra headerbilden. Voila! 
 
Jag hyr ut min lägenhet under juli och augusti och kommer under den tiden jag bor i gbg bo hos min mamma, det vill säga granne med en skog. Ser fram emot mycket tid där! Sedan i nästa vecka åker vi mot landet och stannar på lite obestämd tid. Den som lever får se. 
 
Idag har jag jobbat mitt sista inplanerade jobbpass för sommaren. Hundarna fick vara med och skötte sig som vanligt exemplariskt, Lyra är generös med pussar och Pelle knör in sig bredvid alla han ser för att få så mycket kel som möjligt. Och efter några minuter märks de inte av för att de ligger och sover på golvet. Lätta hundar!
 
Sen tog vi en lugn kväll och till middagen blev det en 5-minuters platsliggning. Lyra har börjat bjuda mer och mer på hakan ner och jag tror att jag kommer fokusera lite extra på det vid sidan om för att eventuellt föa in det i platsen senare (plus att hon troligtvis även kommer fortsätta bjuda på det under platsen). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0