Träning på klubben

Ikväll tränade vi igen efter en paus på en dryg vecka. Vi träffade olivia och Charlie som kom ändå från Stockholm, och så Lena och kasper! 

De senaste veckorna har hundarna inte varit helt på topp med lite konstiga magar efter konstiga saker de ätit... Och i kombination med att vi inte tränat något alls körde vi väldigt kravlöst. Vi körde igenom alla momenten och det var inte så mycket som gick som det skulle haha! Myror i brallan på tösen ikväll. Men roligt hade vi, och hon är bra galen <3 

Pelle fick såklart också köra en del och han briljerar som alltid. Om jag bara kunde börja lita på att han inte sticker ifrån mig/ligger på platsen så hade jag lätt tävlat i eliten igen. Men det är en lång väg, och den ligger mestadels på mig. Oavsett så är det himla kul att träna med honom. Till skillnad från Lyra så känner jag honom i vår träning på ett annat sätt än vad jag känner Lyra. Jag och Pelle har tränat i 6 år tillsammans och vi vet hur vi vill ha det och hur vi fungerar. En häftig känsla! 

Nu hoppas vi bara att det inte dröjer 2 veckor till nästa träning! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0