Pelle har fått en ny titel!

Är i vanlig ordning dålig på att skriva. Men för knappt två veckor sedan var jag och Pelle och tävlade på världens bästa klubb, GMBK. Det var rally som stod på schemat, en bana på förmiddagen och en på eftermiddagen. Alltså en chans för oss att få en ny titel och bli uppflyttade! Pelle kan ju det här. Så att få kvalificerade resultat var vad jag förväntade mig. Nybörjarklassen kör vi för att göra något kul tillsammans, att kunna tävla utan att för mycket nerver förstör för oss och att det såklart är kul att testa något nytt. 
 
Dagen slutade med två godkända rundor, 85 och sen 99 poäng(!), och pudelkillen kan därmed titulera sig för "RLND N LP1 Pompano Texas Roadrunner" jag är så nöjd och glad över honom! Det kanske är rallylydnad vi ska satsa på, planen är iaf att börja med fortsättningsklassen till hösten tillsammans med Lena och Kasper som sällskapade oss och fivk två kvalificerade resultat! Till hösten är ju Lyra tillräckligt gammal också så då får väl hon också debutera. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0