4 h på klubben/skogen

I måndags träffade vi Lena och Kasper vid Gbgavdelningen. Rallylydnad stod på schemat då det drar ihop sig för ännu en tävling för herr grå. Inga större problem, han är så duktig så <3 Det var väldigt varmt så särskilt mycket hundträning blev det inte. Lyra gick köra nåt fritt följ och också testa rallybanan. Vilket också gick bra! Roligt när hon får börja tävla i det sen! 

Efter rallyn packade vi ihop och drog vidare till skogen. Vi la ut ett varsitt spår till hundarna och medan de la till sig så gick vi ner till vattnet. Både Lyra och jag badade! Roligt att hol tycker det är så roligt att simma 😍 
Tillbaka till spåren. Pelles spår bröt jag för att han är helt kaos i spåret. Jag måste veta exakt var spåret ligger för att jag ska kunna hjälpa honom rätt och lita på honom. Lyra däremot spårade braa och det är så roligt att spåra med henne! Hon han dessutom verkligen börjat fatta det här med liggmarkeringar på snusdosorna. Duktig tjej! 

Efter 4 timmar på klubben/skogen åkte vi sedan hem. Trötta och nöjda! Blir så glad av denna bilden! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0