Sista träningen. Gasas hund!

Igår var sista träningen med tollargänget innan vi åker till landet. Vi träffade Lena och Cecilia här nere på "vår" fotbollsplan. Tanken var att låta lyra få vara passiv och mest köra med Pelle. En plan som jag inte riktigt lyckades hålla.. Men Pelle fick IF träna mycket, han är så duktig. Vi körde ett långt fritt följ, fjärr och inkallning med ställande.

Sedan fick lyra köra lite hon med och idag var hon totalt galen. Haha man har inte tråkigt med den tjejen iaf. Jag tycker ändå att när hon väl studsat av sig mellan momenten så klarade hon av att fokusera på själva momenten. Det fria följet gick hon bra. Hon lyckades skilja ut rätt på ställandet och läggandet. Inkallningen kapade hon mina ben och dum som jag var så la jag även en plats med henne. Vilket innebar att hon sprang upp flera gånger. Huvudet var helt klart inte med henne idag. Man såg att hon inte klarade att fokusera mer än kortare stunder. Vi avslutade bra iaf och nu är vi taggade på lite landet-vistelse! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0