debut på tävlingsplan

Idag var det min och Lyras tur att debutera på tävling, och då Rally. Vi åkte till Angered och fick vänta läänge innan det blev vår tur. Det ar en rolig bana men poängen räckte inte ända fram tyvärr. Vi startade nästan sist så dels var hon trött och dels var det mycket dofter på plan så hon var sig inte lik alls utan nosade mycket och var inte med alls under vissa delar. När hon var med mig däremot gick hon hur fint som helst och gjorde alla momnten super. Så jag är nöjd trots allt, och allt kan ju hända på en debut ;) Vi får se nästa tävling om detta var en tillfällighet eller om det är något vi behöver jobba på. Men jag ska nog ta med mig tygburen så att hon kan ligga i den och vila upp sig iallafall. 
 
Glad för vår debut! Nu sover tollaren gott här hemma. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0