vad som väntar efter ett långt uppehåll

Den senaste tiden har jag, vilket ni kanske räknat ut med tanke på aktiviteten här på bloggen, knappt gjort något som har med Pelle eller hundträning att göra. Jag har inte haft tid helt enkelt. 2-3 examinationer per vecka och eftermiddag och helger har jag suttit och skrivit mer eller mindre konstant. Tufft och psykiskt utmattande...
 
Därför är jag extra glad att jag har blivit inbjuden till att vara med på "träningsläger för hundnördar" nu i helgen med massa duktiga tjejer! Är säker på att jag kommer få massa bra hjälp och att motivationen kommer skjuta i höjden igen! Imorgon eftermiddag åker vi tillsammas med Linda och Charlie ner till halmstad och den kommande helgen kan man inte annat än se fram emot.
 
Väskan är packad. Kameran är laddad. Pelle är utvilad (mer eller mindre frivilligt...). Nu kör vi!
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Åh, va kul med ett träningsläger! =)

2013-03-16 @ 11:25:00
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0