uppladdning

Här händer det inte mycket. Skolan har draqgit igång och med det kommer en hel del plugg, att man inte vänjer sig.. Pelle har fått sig några dagar med vila och jag tror inte han har mått särskilt dåligt över det. Vi har gått omkring i skogen ovanför huset, är glad för min nya pannlampa då det känns som mörkret är konstant. I början av veckan fick han även gå ett spår som han fixade fint.
 
Imorgon händer det dock grejer! Då ska vi nämligen få följa med Linda och Charlie ner till Hanna och hennes hundar för en hel eftermiddag och kväll med hundträning. Det ser vi fram väldigt mycket emot, både jag och Pelle! Antingen funderar jag ut någon sorts plan eller så får vi helt enkelt se hur saker och ting utvecklas när vi är på plats.
 
En rapport med bilder kommer under helgen :)
 

Kommentarer
Postat av: Lena T

Pelle ser så glad och lycklig ut på alla bilder!

2013-01-10 @ 22:42:19
Postat av: Boel

Ha så kul i Halmstad=)

2013-01-10 @ 23:40:27
URL: http://www.isaomeya.hundpoolen.nu
Postat av: Stina

Så söt han är! :D

2013-01-11 @ 01:51:48
URL: http://lapphunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0