spårglädjen är tillbaka!

Det är knappt att jag tror det själv men i förmiddags gick JAG ut och la två spår åt Pelle. Den icke-befintliga spårmotivationen har kommit tillbaka! Och vet ni vad som är ännu mer fantastiskt, den har kommit tillbaka även till Pelle!
 
 
Jag la två spår, 200 respektive 300 meter långa. Relativt lätta med mjuka vinklar och rätt raka spår. 2 apporter i varje plus en boll o det andra spåret som råkade ligga på ängen där jag gick. Filmade andra spåret och trots att han gör en del missar tycker jag att han är riktigt duktig. Framförallat så VILL han spåra och tycker det är roligt! Men, jag filmade med mobilen som jag hade i samma hand som linan så ni får ursäkta den dåliga kvaliten :)
 

Kommentarer
Postat av: Andrea

Härligt med spår! :)
Har du fått halsbandet?

Svar: ja jag fick det för ett par veckor sedan, jättefint! Kommer bli perfekt framåt våren när hans päls försvinner :) Tack så mycket :)
Ebba och Pelle

2013-01-10 @ 18:30:55
URL: http://sporthund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0