Årsmöte och duktig träningskompis

Har spenderat ett antal timmar av förmiddagen på klubben utan hund, det var nämligen dags för årsmöte. Alltid spännande att få ta del av vad som händer och engagera sig lite iallafall. Fick trevligt sällskap av Linda och anledningen - som jag dumt nog inte hade lyckats räkna ut -  visade sig vara att hon och charlie kammade hem vandringspriset lydnadsraketen 2012, tänk vilka duktiga människor man har fått lära känna! Grattis!!
 
 
Mycket härligt tjat med hundvänner och god hembakad fika blev det innan vi satte oss i bilen och åkte hem. Väl hemma var det dags att aktivera en smått galen Pelle och vi gick ut en sväng i trädgården och tränade. Fjärr, lägganden och fritt följ stod på agendan. Galet övertaggad Pelle som tyckte allt var fruktansvärt roligt.
 
 
Nu, tillbaka till skolarbeten...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag känner mig lite taskig som inte sa nått :)
Tusen tack för grattiset!! <3

Lycka till med plugget nu :)

Svar: haha, det behöver du inte, jag fick ju ändå reda på det! ;) tack :)
Ebba och Pelle

2013-02-23 @ 16:44:43
URL: http://lindajonssons.blogspot.com
Postat av: Lalitta

Äntligen har vi fått hem våran valp!! :D Kika gärna in och kolla! :D

2013-02-24 @ 14:29:11
URL: http://doggylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0