Spring i benen och lite sök

Sjuk idag med, men vi tog iallafall en lugn morgonpromenad där Pelle fick springa lös och göra slut på lite energi, jag tog med mig kameran och förevigade lite höstbilder. De kommer upp senare. Pelle hade mycket spring i benen! Så glad han var :)
 
 
På eftermiddagen gjorde vi en sak vi inte har gjort på väldigt länge, ett vanligt sök! Jag gömde 3 pinnar ute i tomten/skogen och skickade ut pelle med tjänstetecken och allt medan jag stod i dörröppningen och huttrade. Pelle var superduktig! Det blir skillnad på honom när han har på sig tjänstetäcket jämfört med när han inte har det. Utan det kan han stanna upp och fråga mig relativt ofta men med täcket är det som han vet att han ska söka tills jag säger något annat och han bara letar och letar. Finingen! 3 pinnar kom in med bra fart och det måste vi var nöjda med!

Kommentarer
Postat av: C.J.

Kul att träningen går så bra! Hoppas du blir frisk snart. =)

2012-09-28 @ 19:34:28
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0