Separationsångest

Idag åker vi som sagt iväg till Italien. Separationsångesten till Pelle är stooor från min sida. Dock kommer han ha det väldigt bra här hemma hos mamma och vänner. Men han är inte med mig och det känns väldigt tungt... phu..
 
Vi fick iallafall till en väldigt bra dag hittils. På morgonen tränade vi lite rutan och Pelle träffade en liten goldenvalp så de fick busa runt lite. Pelle har itne så många lekkompisar så det var kul att se dem leka så fint.
 
Nu på eftermiddagen gick vi ut igen och tränade rutan. Efter ett par dagar med mycket osäkerhet kring rutan måste jag säga att det gick riktigt bra. Vi bytte ofta plats på rutan och skickade från olika håll och oftast blev det rätt med mycket fart och glädje. Och han jobbade så fint till han var helt slut. Älskade vän ♥
 
På måndag är vi hemma igen och då blir det hårdträning fram till tävlingen på fredag.
 

Kommentarer
Postat av: a-l

Usch förstår att det känns jobbigt att lämna honom!
Vad roligt att rutan funkar bra!:))

2012-09-06 @ 16:53:45
Postat av: "Vänner"

Han kommer ha det fint hos mig.

2012-09-06 @ 18:19:14
Postat av: C.J.

Jobbigt att behöva lämna honom... Känner också alltid lite separationsångest när vi ska resa bort. =)

2012-09-06 @ 21:19:50
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0