Valpminnen

 
Via bloggen har jag fått kontakt med en tjej som precis har fått sin första hund, en silverkille som nu är runt 12 veckor med framtidplanerplaner på bland annat lydnad. Precis så som mig när jag fick hem Pelle, här ovanför sitter lilla Nicho! Han är så fin och när jag sökte runt hittade jag att hans morfar är Pelles pappa. Pelle har alltså gått och blivit (halv) morbror till den här sötingen! Inte konstigt att man gillar honom, hehe :)
 
Hur som helst har Nicho och valpprat väckt massa minnen från Pelles valptid och idag har jag suttit och fört över bilder från den gamla till den nya datorn. Datorn är nu laddad med massa valpbilder som man kan mysa med i vinter. Pelle var (som de flesta valpar) så otroligt söt och fin när han var valp, tyvärr hade han en okunnig matte som klipte honom lite konstigt men det brydde ju inte han sig om, det är iallafall därför han ser lite skum ut på vissa bilder.


 
Och kan ni tänka er att den här lilla söta pälsbollen nu har utvecklats till en stor, ståtlig och fantastiskt vacker hund! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla roligt! Hoppas Nicho blir lika go och fin som Pelle! De påminner faktiskt mycket om varandra som valpar. Idag fyller Nicho 11 veckor ;)

2012-10-08 @ 12:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0