utan hund på klubben

Pelle fick vila idag men jag åkte upp till klubben och kursen iallfall. Det var träningstävling och trots att det var väldigt surt att jag och Pelle inte kunde vara med var det väldigt roligt och intressant att vara med och se på de andra (duktiga!) ekipagen. Jag fick vara skrivare och det var verkligen jätteroligt. Man blir medvetan om hur saker och ting ser ut och det hjälper nog mycket i den egna träningen tror jag. Att regnet öste ner brydde sig de flesta hundar sig inte alls om medan jag däremot var väldigt glad av att få stå under ett paraply.
 
Imorgon ska vi träna med Susanne och Lia, jag får se då hur mycket eller lite träning Pelle kommer få. Men det är bra träning att bara ligga bredvid så det spelar inte så stor roll. Det ska bli roligt med lite nya tankar och träningssällskap :)
 
Jag tror hans tass är bättre men jag vill inte träna för mycket innan det är över för att inte förvärra det så jag kommer ha ett vakande öga på honom imorgon. Just nu känns det troligaste att det är en sträckning men inget är säkert.
 
 

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Ja det måste vara "dina" bilder då! Tänk alla paparazzibilder på kändisar osv det är ju paparazzisarna som äger bilderna och därför lägga upp dom! ;)

2012-10-17 @ 10:55:21
URL: http://pshundar.se
Postat av: Hanna

Hälsa Susanne och Lia från mig! Hoppas Pelle är bättre nu.

2012-10-17 @ 18:10:08
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0