tillräcklig vila

Har varit duktiga på att lata oss idag, iallafall när det gäller egen hundträning. Jag har suttit och pluggat och Pelle har knaprat på ben. Under förmiddagen hade jag balkongdörren öppen och njöt av solen och värmen som kom in. Helt underbart!

Men nu tycker jag det är slut på vila. Jag tror man får passa på med soltimmarna den här hösten, ut och träna! Det är svårt att inte träna när man är så inspirerad, men jag tror även att vila är viktigt så vila kommer det med! Planerar lite snabbt..
 

Rutan - förståelse, IN-I-MITTEN
Inkallning med ställande - för att det är roligt, varva kommendering och släta.
FF- positionsträning. Snea sättandet är bara onödigt!

Kommentarer
Postat av: C.J.

Skönt med lite vilodag. Det kör vi med idag. =)

2012-10-10 @ 19:50:16
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0