Världens bästa vinst!

Igår förmiddag styrde vi bilen mot Lerum och Ida som driver företaget Doggystalj.  För ett tag sedan vann jag en tävling de annordnade och nu fick jag tillfället att utnyttja vinsten i form av en fotografering. Pelle fick börja med att bara gå omkring och väja sig vid miljön, sedan började det roliga. Massa godis, massa lek och massa uppmärksamhet. Pelle var i himmelriket! Blixtar och fotoutrustning brydde han sig inte ett dugg om. 
 
Efter en dryg timma i studion var Pelle trött och vi var ganska nöjda. Han skötte sig helt fantastiskt bra genom hela fotogaferingen! Han lyssnade på kommandon med en ständigt viftande svans och jag tror det blev ett par riktigt bra bilder! Ska bli spännande att se dem om någon vecka. Fick ett smakprov på Fb och man kan ju inte annat än smälta.Världens bästa vinst helt klart!
 
Om ni någon gång ska låta en fotograf fotografera eran hund rekomenderar jag verkligen Ida på Doggystajl! Fokus låg inte bara på att det ska bli fina bilder utan också på att hunden skulle känna sig trygg i miljön med fotografen, kameran och en helt ny omgivning. För Pelle var det av stor betydelse då han fick en chans att lugna sig lite i egen takt.
 
 
Sen var det helt fantastiskt vackert i Lerum. Orangeguldiga färger vart man än såg. Älskar naturen och hösten!

Kommentarer
Postat av: Erica

Wow en sådan fantastiskt fin bild!

2012-10-21 @ 18:28:03
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0