tråkvila

Här händer i stort sett ingenting. Jag är halvsjuk och har varken motivation eller ork.  Det är bara mörkt, kallt och blött ute och det finns inget sug att gå ut över huvud taget. Begraven i plugg är jag också. Pelle har fått en del vila helt enkelt och än så länge klagar han inte överdrivet. Idag har han fått leta och gnaga på ben och ser rätt nöjd ut för tillfället. Samvetet har dock börjat gnaga rätt ordentligt. Någon får gärna tvinga med oss ut på promenad eller träning så att vi kommer igång igen. Imorgon är jag ledig och ska verkligen försöka ta tag i mig själv, ta en lite längre promenad och köra ett lydnadspass! Pelle kommer inte klaga i varje fall.
 
Gnällinlägg? Utan tvekan!
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

En sån där dag hade jag igår. Men snart blir det kallt och förhoppningsvis får vi lite snö, så att det blir ljusare ute på kvällarna. =)

2012-11-27 @ 19:54:22
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0