sista utefikan och nya kläder

Idag har vi tagit det lite lugnare. Fick min jacka på posten (världens snabbaste leverans?) så åkte dit och hämtade den, tog med mig Pelle och systrarna och passade på att fika lite också. Årets eventuellt sista utefika? Pelle var duktig men jag hade glömt hans töcke hemma så det var nog lite kallt för honom. Han fick ett ben iallafall och var nog rätt nöjd. När vi väntade på spårvagnen på väg hem kröp han upp i mitt knä och myste lite. Finaste knähund helt klart!
 
Jackan sitter jättebra. Tusentals fickor som jag säkert kommer lyckas fylla på nolltid. Den är dock rätt tunn men om man har en tjock tröja under så är det nog inga problem :) Fick även hem klubbkläderna igår. En fleecejacka och en softshelljacka från lundhags. Och sen med klubbens märke förstås! Bra hundkläder kan man aldrig få för mycket av!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken suuuperfin header du fixat!! Och vilken fin jacka *avundsjuk* ;)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Ebba och Pelle

2012-11-02 @ 19:28:06
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0