shopping

Facebook är bra till mycket. Bland annat gick det runt ett rykte om att huvedröds hade 50% på hela sitt sortiment och vi åkte dit då vi behövde köpa mer mat och visst stämde det. Det var dock rätt utplockat. Jag hade egentligen velat ha en nomesele och ett BoT men som alltid så försvinner alltid de storlekarna man vill ha snabbast. Men vi plockade istället på oss en hel del andra saker som jag är jätteglad över. Sedan köpte vi även två stora fodersäckor så nu borde vi klara oss ett tag :)
 
 
 
Det blev:
  • 4 tävlingsmässiga koner
  • hundgodis
  • ett par tuggben
  • en klicker
  • en boll
  • två lampor så att vi ska synas när det är mörkt ute
  • samt en aktiveringsleksak som jag inte vet om jag ska behålla själv eller ge bort
  • och ett nytt skär till trimmern, det här är lite smalare så det ska bli enklare att klippa tassarna
Pelle var med inne i affären där det var MYCKET folk och hundar, bara kön var ca 10-20 meter genom hela tiden vi var inne. Han skötte sig perfekt. Brydde sig inte särskilt mycket om hundar. Fick vara provhund åt några som inte hade egen hund med sig. Följde med mig hela tiden och fick många fina kommentarer.
 
Nu borde jag klippa Pelle, han är aldelles för långhårig i ansiktet nu, såhär kan han ju inte se ut... ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Oj så mycket kul ni fick med er hem! Duktig han är på att balansera godis!

2012-11-10 @ 16:01:31
URL: http://www.senapshund.se
Postat av: Linda

Där tog ni "godis på näsan" till en helt ny nivå alltså!!

2012-11-10 @ 17:29:03
URL: http://lindajonssons.blogspot.com
Postat av: josse

Oj!! Vad duktig han var :D Kommer nog aldrig klara att lära min hund det ;)

2012-11-19 @ 13:27:31
URL: http://sheltiesolo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0