Promenad vid Nääs

Tidigare idag åkte vi på utflykt med familjen till Nääs slott. Där fanns en jättefin promenad runt en sjö. Vi hann inte gå runt hela men vi gick en bra bit  innan vi gick tillbaka. Väldigt fin promenad trots att det regnade på oss emellanåt. Innan vi packade in oss i bilen och åkte hem satte jag upp en ruta och skickade Pelle några gånger. Med hjälp av mamma och syster blev rutan flyttad varje gång och de flesta gånger gick det toppen. Rutan är dock mitt orosmoment inför tävlingen nästa vecka så det blir fullt fokus på den de närmaste dagarna.
 
Och tusen tack alla som har kommenterat angående headern. Vad snälla ni är :)
 
 
Nya jackan invigdes och kan inte säga annat än att jag är jättenöjd!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vilka mysiga bilder! :)

2012-11-04 @ 18:40:32
URL: http://sporthund.blogg.se
Postat av: Erica

Sen ser väldigt fin ut, är den varm och go också? Vore det ok om jag la till din blogg på Bloggkoll? Lättare att hålla koll och så kul med nya hundbloggar att läsa=)

2012-11-06 @ 11:14:11
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0