planering för kvällen

I kväll kommer vi ha ungefär 30 minuter på oss var till egen hundträning. Sen har vi en halvtimma för plats och sitt i grupp, samt lite uppvärmning och iordningställande. Min plan för ikväll är att dela upp den halvtimman i en 10min och en 20 min träning. Under de första 10 minuterna vill jag testa av hur vi ligger och bli tävlingsmässigt kommenderade genom hela tvåan, inklusive ingång på plan. Jag tror att de flesta momenten sitter rätt bra men mycket kan visa sig när man kedjar ihop det.
 
Under resterande 20 minuter tänker jag mig lite mer träning. Rutan måste verkligen nötas in och när jag har så mycket som 4 tjejer till min hjälp kan rutan flyttas runt i hela hallen utan att Pelle är så medveten var den finns och det ska vi såklart utnyttja. Sen ser jag om det är något från den tidigare genomkörningen som fungerade mindra bra och isåfall tar vi oss en titt på det med. Men det är rutan vi ska fokusera på.
 

Kommentarer
Postat av: Erica

En sån fin bild!

Hoppas det går superbra för er =)

2012-11-05 @ 16:21:26
URL: http://www.senapshund.se
Postat av: C.J.

Kul med träning! Skönt att få vara inomhus med! =)

2012-11-05 @ 18:34:38
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0