orättvist

Varför kan man inte få ta körkort det året man fyller 18 istället för att behöva vänta tills det datum man fyller...ARGH! Hade tänkt åka upp till klubben i eftermiddag för genrep tillsammans med tjejerna men då ingen kunde skjutsa mig och jag inte kan köra själv blev det inget...Suck! Varför fyller man år så sent på året!?
 
Sen verkar det som om jag inte kan köra något genrep på hemmaplan heller då vi inte har några upplysta planer och jag helst inte vill köra sista passet i kolmörker...
 
Är otroligt tacksam över att jag har såna fina föräldrar och vänner som så ofta kör mig fram och tillbaka till klubben och hit och dit till olika tävlingar, hade inte klarat mig utan dem ♥ Men ibland känns livet lite för orättvist. :(


Planen nu är att gå upp relativt tidigt imorgon bitti istället. Gå ut och kör en snabb genomgång bara för att få lite koll på honom, det var ett tag sedan vi tränade ordentligt... Sen får Pelle bara vila tills vi åker iväg och kör järnet!

Kommentarer
Postat av: Boel

Kör så det ryker imorgon!! Vi håller tummar och tassar! Kramar från Isa, Meya och Boel=)

2012-11-16 @ 20:27:42
URL: http://www.isaomeya.hundpoolen.nu
Postat av: C.J.

Hoppas tävlingen gick bra! =)

2012-11-17 @ 14:42:33
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0