labbeägare under helgen

Från idag och över helgen passar vi mormor och morfars hund Kalle. Förmodligen blir det inte jättemycket lydnadsträning utan kanske lite mer längre promenader. Någon dag ska jag försöka hinna gå ut med bara Pelle och köra igenom honom ordentligt. Jag är inte van vid att ha hand om två hundar men det ska nog gå bra, de funkar väldigt bra tillsammans fast Pelle kan vara lite väl kaxig ibland, jag får vara på honom. På lördag ska vi eventuellt upp till klubben och träffa Hanna och Freja och då kommer jag minst sagt ha fullt upp! Han är rätt ny i familjen och inte världens mest uppfostrade lilla kille... ;) men han är ju labbe så med lite godis i handen lär väl det mesta fungera :)
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Vilka härliga bilder! Ser ut som en glad kille det där. =)

2012-11-22 @ 20:53:06
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0