ingen ork

Hade tänkt åka upp till klubben och köra en sista platsliggning med okända hundar innan tävlingen. Jag har dock ingen som helst ork i kroppen och det i samband med att det regnar och blåser ute och att jag har massa plugg så får det bli vila även idag för Pelle. Känns inte riktigt schysst heller att åka upp till klubben bara för att hunden ska få ligga en plats i regn och blåst. Vi får helt enkelt hoppas att det går ändå.
 
Jag ska försöka få ett litet träningspass imorgon så att han får göra slut på lite överskottsenergi.
 
stackars Pelle har en tråkig matte...

Kommentarer
Postat av: A-L

Kan vara bra o vila lite oxå så han får tänka över det sas :)

2012-11-07 @ 19:22:26
URL: http://linnylinslus.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Pelle har ju världens bästa matte, så jag tror inte alls att han klagar :)
Ni kommer klara tävlingen galant utan dagens tänkta platsliggning. Hans plats är ju grymt stabil nu Ebba!

Svar: fina du <3
Ebba och Pelle

2012-11-07 @ 19:35:27
URL: http://lindajonssons.blogspot.com
Postat av: C.J.

Hade också tänkt att åka till klubben och köra sista passet innan tävling idag, men på vägen hem från jobbet kände jag en oerhörd lust att bara vara inne. =P

2012-11-07 @ 19:53:27
URL: http://mightytigress.blogspot.se
Postat av: Anna, Nicholson

Äsch det går nog ingen nöd på Pelle inte! Han tycker säkert bara det är skönt med slappar dagar ibland! (;

2012-11-09 @ 12:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0