idag har vi sällskap

Idag har jag och Pelle sällskap av mormor och morfars labrador Kalle. Jag och Ella åkte och hämtade Kalle och han fick åka spårvagn för första gången i sitt liv. Inga som helst problem där inte! Mötet mellan hundarna gick också toppenbra, egentligen hade jag velat ha hundarna lösa men kan inte riktigt lite på Kalle så han fick ha koppel. Men det gick så bra så, båda ute och inne, de vill inte leka med varandra men accepterar varandra absolut. Har filmat massa så ska gå igenom och lära mig massa hundspråk sen tänkte jag :) Snart ska vi ut och låte Kalle testa på att spåra. Pelle får nog mest vara sållskap då vi ska träna med tjejerna på klubben ikväll. Det ser vi fram emot!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C.J.

Kul med träning ikväll! =) Det är sjukt nyttigt att titta på hur hundar samspelar, spenderade mycket tid på det när jag praktiserade på hunddagis.

2012-11-01 @ 19:52:30
URL: http://mightytigress.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0