Kvällsträning

Efter att ha skrivit klart mitt religionsarbete kl 10 belönade vi oss med att gå ut i trädgården och träna. I brist på annat gott fick pelle några bitar ev en entrecote vi åt för några dagar sen. Han klagade inte alls! Vi körde igenom lite alla möjliga moment, det gottoga godiset jorde honom supertaggad. Supersnabt läggande under gång, bra fjärr, apporetringen funkade jätebra. Linförigheten var väl sådär, han var taggad men inte var det snyggt...! Inkallningarna var också underbara då han sprnag med full fart och vände i luften utan att vare sig stöta i mig eller hamna flera meter bakom.

Vi avslutade med att gå ut på gatan där jag först körde några längre inmkallningar vilka även dem funkade. Sedan var det rutan som gällde. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, hn fokuserar lite fö rmycket på högra framkonan. Ibland tror han att ne boll komme ratt komma och springer rakt igenom och ibland stannar han precis innan. Men melllan alla dessa halvkassa försök så gör han ibland helt underbara och perfekta skick. Hmm ,jag får ta och planera lite bättre kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0