jappi japp

Oj, ja det har varit mycket nu, Jag och Maja har pendlat mellen hemmet i gbg och hemmet i kullavik så dte har inte blivit så mycket bloggande för oss. Men det har hänta ganska mycket, Jag försöker att hålla i gång maja så gott som det går så hon inte ska bli skendrektig. Nu kom vi prisis hem från en ganska lång promenad och innan det pluggade jag, nu måste jag plugga igen... Men allafall så gorde vi lite sök och lite "fot" :)

Hon var duktig och är riktigt rolig nu, en härlig atityd!
Vi ska försöka anmälla oss till en lydnads tävling snart..


Sena är Maja också en riktig lorkorsning hund nu! ;)
Bättre än Kaja tycker jag ;)


Men men så en lite uppdatering var det,
mer kommer ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hade ingen anning om att du bor i kullavik! Vi kankse kan se och gå med hundaran någon dag, var i Kullavik bor du? Jag bor i hagryddala :)

Kram

2012-05-14 @ 21:33:10
URL: http://letfors.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0