Sovmorgon ?!?

Sovmorgon !? Nä, varför sova när man har sovmorgon när man kan gå upp extra tidigt och träna hund?!  Jag  det var vad jag gjorde i dag. Ställde klockan på 07:00 och upp och tränade Maja. Vi tog koner, klicker, leksak och godis och iväg och tränade ruta och platsliggning. Det gick topen bra. Maja var taggad och lyssnade bra. Rutan gjorde hon bra, sprang detekt till rutan. Jag är super nöjd med vår lilla morgon träning, och jag tror Maja också är det ;)

Och klart kamran hängde med ut, så bilder han jag också ta. Men sen var t det i väg till skolan.















Kommentarer
Postat av: Ebba

Är Maja ensam hemma på dagarna?

2012-03-03 @ 18:09:41
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0