Balkonghäng

Jag är ledig idag så efter att ha rastat Pelle plockade jag med mig lite kuddar ut till balkongen. Shorts, linne, strålande varm sol, kall apelsinjuice, en bra bok och en nöjd hund med ett gott ben. Kan det bli bättre?

Pelle gillar att kunna vara ute på balkongen, han har full koll åt alla håll tycker det är spännande att se vad grannarna sysslar med om dagarna. Extra trevligt en dag som den här när alla är ute och pysslar i sina trädgårdar. Solen lyste underbart, åh vad jag har längtat till detta!

Nu är det lite plugg som står på schemat, sedan en sväng med Pelle och kanske något klickerpass :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Himla fin han är i sin nya frisyr! :D

2012-03-14 @ 17:10:59
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0