debut i Lk2

Ojojoj, nu var det länge sedan sist! Det har varit rätt så fullt upp med att hinna med det sisat i skolan innan sommarlovet börjar men nu börjar det smalna av. På tisdag slutar vi och ett riktigt långt sommarlov väntar. I onsdags var vi och tävlade. Debuterade i tvåan och det gick inte alls, Pelle trodde väl att jag fortfarande var kvar i London för han var inte med. Seg och allmänt borta. Poängen blev därefter...! 

MEN! jag är väldigt nöjd med platsen. Han låg lugnt och stilla under hela tiden och jag var inte ens nervös att han skulle resa sig. För några månader sedan hade jag inte trott att jag skulle komma så långt på så kort tid!  Sen är jag också nöjd med inkallningen och halvt fjärren. Egentligen var inte fjärren alls särskilt bra men med tanke på vilken attityd han hade på planen så gjorde han det bra. Tycker jag är duktig som kan hitta så många positiva saker emd tävlingen för det var verkligen inte bra, varken poängmässigt, momentmässigt eller attitydmässigt. blä!


Men debuten är iallafall gjord och tills nästa tävling ska vi träna järnet och ta nya tag så vi bevisar att vi faktiskt kan! :) Frågan är om vi ska vara med på KM'et eller om vi struntar i det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0