Ett riktigt fynd!

Idag är andra dagen i rad som jag och Pelle har tagit oss till, och besökt centralstationen här i stan. Det hädner inte ofta, haha! Idag skulle vi dock inte åka någonstans utan möta upp en kille som jag hade fått kontakt med via blocket som sålde 2 stycken apporter. En metallapport och en tungapport(på 2 kg). priset låg på 10 kronor för båda och det var ett erbjudande jag verkligen inte kunde motstå!

Jag har tittat runt en hel del efter just metallapporten men i alla affärer jag har varit i kostar de rnut 350 kronor. Alldeles för dyrt enligt mig så därför har det inte blivit något köp. Blev så otroligt glad att jag äntligen fick chansen till inte bara metallapporten utan också tungapporten. Till ett fantastiskt pris! Wiie! Bra skick var dem i också!

Lite trassel blev det då klumpiga jag råkade tappa pengarna när jag skulle lämna dem och de flög runt så jag fick springa omkring bland bilarna medan killen fick hålla Pelle, haha! Men till slut fick han ändå sina pengar och jag mina apporter. Totalt har jag alltså sparat runt 600 kronor idag :)

Idag skötte sig Pelle jättebra inne i stan. Han drog nästan ingenting alls utan var lugn och sansad (för att vara Pelle då). På spårvagnarna dit och tillbaka la han sig självmant ner och sov en stund. Idag är jag stolt över honom!


Kommentarer
Postat av: Lena T

Grattis till ett bra köp! Pussa på Pelle från mig!

2012-06-18 @ 18:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0