Tävling!





Den här gången kan du vinna en valfri hundleksak från CSiGORAS HUNDbutik!
Och dessutom få extra bonus att handla för!

Det du behöver göra är att registrera dig som kund i CSiGORAs hundbutik och kryssa för nyhetsbrev! Du behöver inte handla något! Gå till: www.csigora.com. Finns du redan registrerad så är det en jättebra början, då är det bara att gå vidare till nästa steg!

  1. Du ska sen gå in i hundbutiken på nätet och titta runt bland leksakerna. Klicka "gilla" på den eller de leksaker som du vill vinna. Du kan klicka på hur många du vill så ökar dina chanser att vinna!
  2. En slumpvis utvald leksak kommer utlottas och ALLA som gillat den leksaken på FB kommer vara vinnare! Det kan därför bli hur många vinnare som helst! Sprid därför tävlingen till alla dina vänner!
  3. Efter att du har gillat så vill jag att du kommer tillbaka hit till CSiGORAs blogg och skriver i kommentarsfältet vilken eller vilka hundleksaker som du vill vinna och därför har gillat! Skriv också din e-post så att jag kan nå dig om just du vinner! Om du vill vara anonym så kan du skicka din e-post till [email protected]
Som bonus till alla som registrerat sig för nyhetsbrev, samt deltar i tävlingen, kommer 25 poäng inregistreras i kundregistret, poäng som kan omvandlas till pengar att handla för vid framtida köp! Läs mer om hur vårt poängsystem fungerar här: Poängjakten. Tävlingen pågår till den 5 februari!

Kommentarer
Postat av: linnea

Ska kika in där :)



Sv: Jag har aldrig köpt några dummies därifrån faktiskt. Tror vi köper från gundogs.se. Men paw of sweden har ju snyggare färger och dessutom verkar de lite billigare med. Jag har en på 130 g (valpdummie), en 350 g, två 500 g och en 1000 g. Tycker inte storleken har så stor betydelse men jag tycker nog mest om 350 grammaren, lagom storlek, får plats i vinterjacksfickan och så. Ska nog testa och beställa hem några fån paw of sweden, "behöver" ändå lite fler dummies. En rosa hade ju suttit fint ;)



Angående visselpipa så är det inget man behöver. Det kanske är lättare om hunden är en bit ifrån och så men jag glömmer ofta min visselpipa hemma men det går bra ändå :)

2012-01-26 @ 19:13:54
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: P.S Hundar

Sv: Håller med helt och hållet! :)

2012-01-27 @ 08:53:12
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0