MyDog inköp

Jag måst eju visa vad jag köpte på mässan också, det blev inte så mycket som jag hade trott men jag kände inte något jättestort behov av nogot speciellt heller. Det jag kanske skulle behöva allra mest just nu är en ordentlig fön till all Pelles päls men har man tur får man en för 2000 kronor så det får bli någon annan gång. Just nu fönar jag honom nte över huvud taget men har lärt mig att det blir mycket enklare att sköta om man gör det, jag ska därför ta och ge honom ett bad med tillhörande noggran föning nu till helgen tänkte jag.



* Ett tunt och långt (2m) läderkoppel, det förra vi köpte hoppade ur fickan när mamma var ute i skogen.
* Tio stycken baconben, Pelle fick ett sådant här ben, modell större, i julklapp och älskade det!
* Ett SBK-täcke, om man är en brukspudel så måste det ju synas!
* Massa extra platsmappar till vår bok, som sakta men säkert fylls med tävlingsresultat.
* Jag köpte också en liten kamptrasa, men den råkade hamna i Tildas väska. (Jag och Pelle misstänker att det var Maja som la ner den där, hon älskade dem!)
*Sen fick jag också min utställarbricka där det står att jag var funktionär på och mitt hederspris från rallytävlingen.


Vi tog även med oss MASSA fodertestpåsar hem, Pelle äter dessa som godis och det kommer säkerligen räcka ett tag.



Våran prishylla börjar fyllas på, sakta men säkert :) Jag har gjort om mitt rumm en aning och fck några fler hyllplan, självklart ska Pelle fylla dem! Dock vet jag inte om de passar bättre på väggen. Tycker bilderna blev väldigt fina iallafall!


Kommentarer
Postat av: pshundar

vi har gjort en tillfällig länk till er, bilden är för liten så den blir suddig. Om ni kan skicka den bilden till vår mail så vore det super! :)

[email protected]

2012-01-18 @ 17:21:02
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0