fredag nummer 13

Idag är det fredag den trettonde, men för min del har det enbart varit en väldigt bra dag. I skolan fick vi engelskaprovet uppflyttat en vecka, jag höll mitt irritationstal om smällare och fyrerkerier vilket gick väldigt bra.

Hemma tränade jag platsliggning med pelle där hakan skulle vara i marken och han skötte sig super. Ella tränade honom också lite i att leta upp te, i slutet började han till och med liggmarkera rätt tesil!

Nu är blodpuddingplåten i ugnen, till middag väntas pannkakor och kladdkaka. Sedan blir det Harry Potter Marathon. Dagen är fulländad! Synd att det blir så himla mörkt ute fortfarande, det är ju inget kul att gå ut och träna med pelle när det är kolsvart ute...



Nu är det iallafall helg och det ska bli väldigt skönt! Hur har eran fredag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0