Fluffpelle

Idag har det inte hänt särskilt mycket på hundfronten, jag har pluggat mycket och övningskört. Mellan plugget kunde jag inte låta bli att smyga in lite hundträning, hehe. Jag har börjat lära pelle att spela död och det går framåt! kanske är lite dumt att träna hakan i marken och spela död samtidigt men det får gå som det går ;)

Imorse var jag också ute och tog lite bilder, jag har förstått min kamera lite mer nu och kunde göra mer inställningar med slutartid och bländare. Innan har jag bara använt auto-läget men det är kul när man kan exprimitera mer med sina bilder. Jag själv blev väldigt nöjd och såklart är vackra Fluffpelle en bidragande orsak till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0