duktig pelle

Vi hade städdag i söndags och belönades oss själva efteråt med nybakat bröd och klasskaka. Efter fikat gick var och en in till sig och jag började sortera mina bilder, när jag kom ut igen en stund senare såg det ut såhär.



Pelle ligger och sover under ett bord som kanske är 50 cm högt där det står uppdukat med både nybakat och varmt bröd, smör, ost och en kladdakaka. Inte en enda tendens till att vilja sno godheterna trots att han gärna hade ätit om man hade bjudit honom. När jag skriver det här kommer jag även att tänka på en bild jag tog för någon månad sen, vi hade ätit pizza och lämnat den kvarvarande biten i kartongen på golvet. Pelle låg och sov bredvid, haha! Han var uppe och snodde mat någon gång när han var valp, men annars har han aldrig haft något intresse för det. Inte ens när han är ensam försöker han, det är skönt att kunna ha mat framme och kunna lita på att den inte försvinner, härliga hund!


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv: Den har jag redn gjort. :)



Duktig Pelle!

2012-01-24 @ 16:20:00
URL: http://tassarna.weebly.com
Postat av: Ebba

Molly tar ALDRIG något! En gång ställde jag dock en tallrik med ägg mitt framför nosen på henne bokstavligen och då tog hon dem.. ;)

2012-01-25 @ 19:14:22
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0