Vår! ♥

Nu är det verkligen vår ute! All snön har smält bort, solen värmer faktiskt, fåglarna kvittrar och när jag var ute med Pelle på morgonpromenaden möttes vi av både krokusar, snödroppar och syrenknoppar. Underbart! Det har också blivit mycket ljusare  så nu kan man vara ute på eftermiddagen och faktiskt på riktigt se vad man sysslar med.

Jag tror att jag omedvetet gick in i någon sorts dvala denna vintern för nu har jag börjat sova bätte, vakna tidigare utan att snooza i en timma och sedan gå ut en hyffsat lång promenad med Pelle innan skolan. Man vill bara vara ute hela tiden, det var därför extra hemskt när jag var tvungen att sitta inne hela dan igår bara för att plugga.

Ella ställde upp och gick ut med Pelle, snällt! Det ser så häftigt ut när de är ute och går för Pelle går ända upp till midjan på henne, och så sköter han sig super också! De här bilderna är från förra året men det ser ungefär likadant ut nu, lite kallare kanske ;)



Nu ska vi gå ut och njuta av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0