Symaskinen ...

Efter nästan en hel dag på Göteborg Horse show och demostration har vi nu landat hemma.
Ibland får jag för mig undliga saker, helt änkel överabotjös i bland. Nu komm iden upp att ajg skulle sy ett "ta det kungt" tänke. Och när man klippt alla delar och fixat så det ska passa och är redo att sy i hop. Ja då vill inte symmaskinen vara med.. så typiskt..
Men men nu har jag ett halft tänke att sy. Maja som är JÄTTTE trött sommnade nästa stående, var nog inte så road men stog stilla iallafall. men sen när jag fixade fin detaljerna ;) (inte så noga dock) sommnade hon pladsk på golvet. Och då blev man rätt sugen på att sova också :)

Men nu så har pappsen  min fixat symaskinen och jag har lungtat min " frustation" på den.  Så nu ska det bli ett tänke ! Bilde på kllart täcke kommer senar :) (om jag lycks göra klart det ;) )



Pick o pack

Kommentarer
Postat av: Julia

Asså du är ju så kretiv av dig Tilda! Funderar på att kanske beställa en bal klänning? ;)

2012-03-03 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0