Sunne

Imorgon kl 8.20 tar Jag, Tilda, Pelle och Maja tåget till vårat (Ebbas familj) landställe i Sunne. Vi tar tåget upp till Grums och därifrån får vi skjuts till huset med min morbror, vi åker via en mataffär så vi inte behöver ta med oss så mycket mat hemifrån.

Vi planerar mycket hundträning i form av lite av varje, Lydand, drag, spår, bruks m.m. Och också många långa promenader i skogarna runt området. Vi kommer också mysa framför brasan och ta många, många bilder. På tisdag kväll är det kvällsåkning i skidbacken berdvid huset så då planerar vi att hyra ett par skidor och åka ett par åk. Det var länge sedan jag åkte skidor.

Vi är borta ända till torsdag då vi tar tåg från Grums vid 14. Under tiden kommer det antagligen stå ganska stilla här då vi förmodligen inte har något internet där uppe. I slutet av nästa vecka kommer det komma en sammanfattning av veckan. Det ska bli väldigt roligt!

Kommentarer
Postat av: linnea

Vad mysigt det låter!



Sv: Nej, denna gång ska jag inte gå på bhk utan här: http://lisashundskola.nu/ :)

2012-02-10 @ 21:01:25
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0