Spår

ojoj, vad dåliga vi blev på att uppdatera nu då... Vi har så himla mycket att skriva om så jag kan inte bestämma mig för var jag ska börja, haha! Sunnebilderna kommer att komma upp så småningom, vill ha lite mer tid så jag kan fixa i ordning bilderna.


I söndags åkte jag, Pelle och Pappa till Sisjön och la två spår. Båda var ca 100 meter långa med en boll i mitten och en kamptrasa i slutet av spåret. En mjukare vinkel blevb det också. Liggtiden blev ca 10 min på varje eftersom vi inte hade så väldigt mycket tålamod, hehe. Pelle var iallafall väldigt duktig på passiviteten, han stod lugnt och utan gnäll och väntadfe på att spåret skulle lägga till sig, dock blev han lite orolig när pappa gick iväg och la dem.



Pelle är duktig i spåret, han jobbar lugnt och sansat och stressar inte upp sig. Det första spåret krånglade dock lite eftersom linnan fastnade i en stor grangren, den hindrade honom från att komma framåt och när linan var upptrasslad försökte han gå åt andra håll. Jag backade honom och ledde honom mot rätt riktning och då klarade han det. Det andra spåret gick bättre och det jag är väldigt glad över är att han tar upp apporterna (bollen och leksaken) och jkommer till mig och lämnar av dem.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Pelle är sååå söt i sin nya frisyr! :D

2012-02-22 @ 17:09:25
URL: http://ebbamolly.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0