Morgonträning

Vi körde lite morgonträning här på förmiddagen. Sök efter tennisboll blev det, jag ska lära in Pelle sitt- eller liggmarkering i spåret senare (har inte riktigt bestämt mig för vilket ännu, några ideer?) Så försökte få honom att lägga sig ner för att få bollen. Han var inte så bra på att lägga sig som jag trodde att han skulle vara, det syns inte i filmen men han lägger sig några gånger iallafall. Däremot hade han mycket, mycket bättre uthållighet än vad jag trodde han skulle ha, så det är ju väldigt positivt. Lite korkad är han kanske som inte tar bollen ur öppningen, men jag är väldigt nöjd över hans insats ändå.


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahah så söt han är när han försöker komma åt bollen!

2012-02-20 @ 15:50:10
URL: http://tassarna.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0