Mobilbilder...



Tog morgonpromenaden i skogen bakom huset, Pelle fick ha täcket på sig. Tror egentligen inte han fryser men jag vill att han ska acceptera att ha på sig täcken, selar flytvästar m.m. Han tycker det är obehagligt så det håller vi på att få bort. Täcket är jobbigast i koppel och inomhus innan man har gått ut, när han sprigner lös glömmer han det snabbt. Selar är inte längre ås problematiskt, de har han förknippat med poitiva händelser, spår, drag, cykling bland annat. Han är iallafall en riktig snygging  sitt rosa täcke!



Tog med kameran ut och tänkte ta några vackra bilder i solen och snön men upptäckte att jag hade glömt minneskortet i datorn hos pappa. Klantigt av mig! Mobilen fick duga och jag fick några fina bilder trots att kvaliteten är kass. Det var väldigt fint med den vita pudersnön som glittrade i solen.



Pelle sprang omkring och busade  snön, vi gjorde några godissök och spanade på några hundar som kom nedanför berget. Pelle skötte sig som vanligt exemplariskt i skogen, kom direkt på inkallningar och hade jättekul :)


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Haha söt han är med sina "uggs"! haha :D

2012-02-02 @ 08:21:12
URL: http://pshundar.se
Postat av: rebecca andersson

vad söt hund :)

2012-02-02 @ 09:33:34
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0