GHU årsmöte

Igår var jag på Göteborgs Hundungdoms årsmöte. Jag har inte varit på något liknande innan men tänkte att det skulle vara roligt att komma in i klubben och kunna hjälpa till, nu ska vi ju hålla kurs också så det passade väldigt bra.

Jag var tvungen att jobba i skolan till klockan halv 5, därför han jag inte hem emellan som tänkt utan var tvungen att åka direkt till Mölndal därifrån. Det resulterade i att jag var 35 minuter tidig, Jag slog mig ner i hotellets foajé. Efter en stund började folk droppa in och vi fick ett konferansrum. Vi fick, efter lite tjat, också väldigt god mat i form av både räkmackor och hallonmuffins, gott!

Det var väldigt spännade och intressant att se hur allting fungerade och var uppbyggt. Jag och Tilda fick vara med på en del och kan nu titulera oss som:

Sammankallande ledamot, och ledamot för nästa års styrelse i Göteborgs Hundungdom


Så tror jag det hette iallafall ;) Uppgiften är iallafall att vi ska, till nästa årsmöte, prata med alla medlemmar i styrelsen och kolla omd e vill sitta kvar eller avgå. Om de inte vill vara kvar ska vi föreslå nya personer. Sedan ska jag skriva en sammanfattning av det och presentera förslaget på nästa årsmöte. Roligt!


Kommentarer
Postat av: Anna och Molly

Sv; yess, jag har redan sökt för steg 2 ;)

ska tilda söka??

2012-02-09 @ 20:52:28
URL: http://duochjjag.blogg.se/
Postat av: P.S Hundar

Svar: Ja men verkligen, useyourclicker.com är en inspirerande hemsida :)

2012-02-10 @ 08:12:31
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0