Böcker

Idag hade vi kort dag i skolan och efteråt åkte jag till torget och skaffade lite saker. Jag var på biblioteket och lånade några böcker. Två om apportering och så hittade jag en om spår också. Jag är ledsen för de kassa mobilbilderna men som sagt har jag bara min telefon jst nu...

 

De här böckerna ska läsas noggrant för lära sig nya saker och för att hitta nya ideer och tips. Jag gick också förbi bokhandeln och köpte en kalender. Tanken med den är att den ska avändas som träningskalender och träningsdagbok. Jag ska skriva ner vad vi gör, hur det går och vad vi behöver göra mer av. Förhoppningsvis får vi en mer planerad och strukturerad träning. Jag skriver såklart här också vad vi tränar men jag kommer nog skriva lite mer utförligt och personligt i boken, där är det också lättare att kolla tillbaka.


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Skönt att höra! :)



Ja, många brukshundsklubbar runt i sthlm anordnar träningstävlingar lite varannan gång! :)

2012-02-02 @ 17:11:41
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0