2,2 klockan midnatt!

Kom precis hem från en härlig löprunda med Pelle. Var tvungen att hämta en sak hos mamma och passade då på att springa lite när man ändå var igång. Det blev ca 2,2 km långt på ca 11 minuter. Kanske inte så jättebra men jag är nöjd iallafall, har ju egentligen inte sprunigt sedan sensommaren...

Pelle var väldigt duktig, jag rastade honom lite innan men det borde jag kanske ha gjort mer för några pauser krävdes ändå. Han springer bra i selen, längst fram i kopplet utan att dra. Det funkar jättebra för mig för då kan jag ha honom i mitt midjebälte utan att snubbla på kopplet.

Det rekomenderas iallafall att gå ut och springa vid midnatt! Inga människor ute utan det är bara att springa på och fokusera på sig själv. Vädret var fortsatt skönt och den milda vinden jag hade mot mig var väldigt behaglig. Det här kommer nog upprepas. Vi måste ju ladda inför hundlöpet den 20 Maj!



Imorgon och på söndag befinner jag mig på Göteborg Horse Show och funktionärjobbar. Det ska bli otroligt roligt och spännande, samtidigt är det synd att jag inte kan vara med Pelle den tiden.  


Kommentarer
Postat av: Elin

ja visst är halsbanden läckra? har bara orange än så länge =)

2012-02-25 @ 19:53:53
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0