vardagsliv...

Idag började skolan men jag ska göra så gott jag kan för att inte hundträningen ska behöva stå tillbaka. Jag ska vara disiplinerad och inte vänta med allt tills sista sekund. Idag gick jag upp och körde ett härligt träningspass på morgonen. Vi la fokus på rutan och det satt riktigt bra. Satte upp targeten första gången men resterande skick klarade vi oss utan. Han springer bra in i rutan och har (oftast) en bra position i den. Men varken positionen I rutan eller farten TILL den tänker jag inte gå in och peta i förrän han verkligen vet vad rutan betyder. Men det är pågång nu iallfall!  Vi skickade från alla håll och från olika avstånd och det kändes super!
 
Sen bar det av mot skolan olch det första vi fick reda på var att vi var en testklass för svenska 1 nationellla prov. Så vi fick i hemuppgift att göra ett uppsats på 3 timmar tills på fredag. MEN jag som är så ambitiös(??) har redan gjort den så jag känner mig lite duktig nu, haha :)
 
Ikväll öppnar kursanmälan på klubbens hemsida och jag har så svårt att välja vad jag vill. en två eller tre kurser? Eller inga alls... Just nu står jag i valet och kvalet om jag sk anmäla till en LK2 kurs. Kanske mest för att få komma upp till klubben och få inspiration av kursdeltagare och instruktörer.  Vi får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0