Utelåst

När jag och Pelle kom hem igår var det ingen hemma, och jag hade ingen nyckel vilket resulterade i att vi var tvungan att hitta på något i ca 2,5 timmar innan det skulle komma någon.
 
Cyklarna var antingen låsta eller hade punka så vi kunde inte ta en cykeltur, spårlina och sele hade jag inte med mig (plus att jag var lite för lat...). Efter den del passivitet där Pelle skötte sig jättebra och la sig ner och sov, körde vi iallafall lite lydnad.
 
Hade konerna med mig men inte targeten så någon ruta fick det inte bli, däremot körde vi lite FF i slalom och olika former runt konerna. Jag har märkt att ju snabbare jag går på FF desto mer taggad blir pelle. Då är det ju något extra spännande som händer och man måste vara med och på hela tiden för att inte halka efter. Sedan får jag väl sakta in lite vid svängar och innan halter för annars lär vi snubbla runt som jag vet inte vad på plan ;)
 
Sedan klickade vi lite tricks också. "död" och "rygg" har vi hållit på med ett tag men det funkar bara när Pelle är riktigt taggad, vilket han var igår! :)
Lite bilder blev det också. Jag har också lagt in en bloglovinknapp, tryck där för att följa oss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0